HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H78Z3E
Varenummer: F23372402
billigst-pricerunner

Oplev HPE Pointnext Tech Care Basic Service - din ultimative løsning til førsteklasses teknisk support! Med denne 5-årige on-site support opgradering, kan du være sikker på at få den ultimative support og assistance, når du har brug for det mest. Glem alt om tekniske bekymringer og lad os tage os af alt vedrørende dit HPE-produkt.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du ikke kun en simpel supportopgradering, du får også en lang række fordele, der vil gøre din oplevelse helt enestående. Uanset om du er en virksomhedsejer, en IT-professionel eller en teknologientusiast, vil denne service definitivt opfylde dine behov og forventninger.

En af de mest bemærkelsesværdige fordele ved HPE Pointnext Tech Care Basic Service er, at den tilbyder on-site support. Dette betyder, at du ikke behøver bekymre dig om at sende dit produkt ind til reparation eller vente i flere dage på at få det tilbage. Vores dygtige teknikere vil være på stedet og løse eventuelle problemer hurtigt og effektivt. Du kan være sikker på minimal nedetid og en problemfri arbejdsproces.

Teknisk support behøver ikke at være en uoverskuelig og tidskrævende opgave. Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service bliver det en glidebane. Vores supportteam består af erfarne fagfolk, der forstår dit produkt og dets unikke behov. De vil være klar til at give dig den nødvendige vejledning og løsninger, så du kan maksimere effektiviteten af dit HPE-produkt.

Derudover garanterer HPE Pointnext Tech Care Basic Service dig hurtig reaktionstid. Når du har brug for hjælp, vil vores supportteam være tilgængelige og klar til at assistere dig. Du vil opleve minimal ventetid, så du kan komme tilbage til at fokusere på dine vigtigste opgaver.

Tag kontrol over dit HPE-produkt og opgrader til HPE Pointnext Tech Care Basic Service i dag. Med vores førsteklasses supportopgradering kan du nyde en bekymringsfri oplevelse og maksimere produktets ydeevne. Vores erfarne team vil være med dig hele vejen og sikre, at du får den bedste supportmulighed. Giv dit HPE-produkt en pålidelig partner, der altid er klar til at hjælpe dig!

Producent: HPE
Produkt nr: H78Z3E
Varenummer: F23372402

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

14.165,- DKK
(11.332,00 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
14.165,- DKK
(11.332,00 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H78Z3E
Varenummer: F23372402

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant DL345 Gen11

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 5 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant DL345 Gen11