Transportskade

Er der buler i pakken?

Vi pakker forsendelserne ind, så de burde kunne modstå lidt knubs. Skulle der mod forventning være sket en skade på pakken, følger herunder lidt info omkring hvad du skal gøre. Husk at alle transportskader skal meldes til fragtfirmaet, ellers kan der ikke søges erstatning.

Transportskade GLS:

Hvis der er synlige skader på pakken, f.eks. et hul i kassen, kan du nægte at modtage pakken. GLS returnerer herefter pakken til depotet og informerer afsenderen om klagen.

Hvis pakkens indhold er beskadiget, skal du straks sende mail til Føniks A/S .

I mailen skal der være ordrenummer, billeder af pakken, både af emballagen og skaden.

Ved ikke-synlig beskadigelse skal reklamation ske til Føniks A/S inden 5 dage fra modtagelsen, søn- og helligdage ikke medregnet.

Der skal også oplyses telefonnummer, samt hvor og hvornår når GLS kan afhente pakken på din adresse.

Transportskade Post Nord:

Ved synlig beskadigelse skal reklamation ske straks ved modtagelsen af forsendelsen.

Ved ikke synlig beskadigelse skal reklamation ske til Post Nord inden 7 dage fra modtagelsen, søn- og helligdage ikke medregnet.
Pakken indleveres da på nærmeste posthus som en postskade.


Du kan kontakte fragtfirmaerne på følgende telefonnumre:

Post Nord på telefon 7070 7030.

GLS Danmark på telefon 7633 1259.

Kontakt også Føniks Computer, og fortæl,om der er noget, vi kan hjælpe med.
Telefonnummer: 70606064 eller e-mail: kontakt@fcomputer.dk