Opret reklamation
Er der noget galt med din vare?
Hvis dit produkt er defekt eller mangelfuldt, kan du reklamere over dette. Det sker ved at du opretter en reklamation (RMA) sag.
Du kan oprette en reklamation på følgende måde:
Klik her for at sende en mail, for oprettelse af sag, eller send en mail til service@fcomputer.dk med følgende informationer:
- Fulde Navn
- Fulde Adresse, postnummer og by
- Telefonnummer
- Købsbevis (Faktura/Kassebon/Bestillings ID)
- Produkt
- Serienummer/servicetag (ved reklamation)
- Fejlbeskrivelse (beskriv fejlen så detaljeret som muligt)
- Password til enheden (Hvis der er tale om en computer/tablet mm.)
Når vi har modtaget din mail, gennemgår vi din henvendelse og opretter en sag hurtigst muligt. Så snart sagen er oprettet, modtager du en mail-bekræftelse samt et vedhæftet dokument, hvori sagen står beskrevet.
Er du i tvivl om dit produkt/fejlen er dækket af reklamationsretten, er du velkommen til at kontakte os på service@fcomputer.dk.
Du har 2 års reklamationsret på privatkøb. jvnf. vores betingelser.
Hvis du har forlagt din manual til din stationære Føniks Computer, kan du hente den via dette link.
NB! Føniks Computer kan desværre ikke garantere for dine data på computersystemer, harddiske, hukommelseskort og andre lagringsmedier.
Husk derfor at tage en kopi af dine data, inden du indleverer varen til os. Har du brug for hjælp til at sikre dine data, kan du kontakte vores service afdeling på service@fcomputer.dk for et uforpligtende tilbud!
Alternativt kan du spare tid, og eventuel transport, ved at kontakte producenterne direkte - og dermed opnå en kortere reparationstid.
Se venligst kontaktoplysningerne herunder:
Bærbare computere & skærme:
ACER Support
Tlf. 33702070 eller https://www.acer.com/dk-da/support
Asus support
Tlf. 38322943 eller https://eu-rma.asus.com/dk
AOC
Tlf: 78755403 eller https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=da
LG Support
Tlf. 80887687
Lenovo Support
Tlf. 89881536
BenQ Support
Tlf. 82332719
HP
Tlf. 80400117 / 70117700
Iiyama
Der er on-site garanti på Iiyama skærme. De kan fejlmeldes online her: https://iiyama.com/gl_en/service-form/
Samsung
Kontakt servicepartneren Mentech: https://mentech.dk/
Dell
Tlf. 70230182
MSI
https://www.msi.com/page/service-location-new
Windows/Licens
Microsoft Support Tlf. 82333100
Printere:
Brother
Tlf. 43313190
Epson
Tlf .32729210.
Canon
Kontakt Canon suppor: https://www.canon.dk/support/
Tlf.: 70205515
Lexmark
Blækprintere: Tlf.38487246
Laser Printer: Tlf.38322817