Levering

Vi tilbyder følgende form for levering

Din vare vil typisk ankomme 1-2 hverdage efter bestillingen af varen. Der kan dog nogen gange opstå eller være længere leveringstid. Dette vil i så fald være angivet ved varen, og vi vil eventuelt kontakte dig derom.

Ved ordrer med flere varer bestemmer varen med den længste leveringstid ordrens leveringstid.
Du modtager en e-mail, når vi har afsendt din pakke.

Du kan vælge imellem disse fragttyper:

  • Bring Collect - kr. 0,-

  • Bring Home - 99,-

  • Bring Parcel 109,-

  • GLS pakkeshop - 15,-

  • GLS Erhverv - 99,-

I tilfælde hvor levering på palle er eneste mulighed grundet vægt eller størrelse på varen, vil du blive kontaktet omkring leveringen af varen på palle. Gebyret for forsendelse på palle er DKK 800,-

Ved levering med Bring og GLS er der to typer levering - direkte levering og levering til Pickup Point/PakkeShop. Du vil kunne se under bestillingen, hvilke muligheder der er tilgængelig for din bestilling. På nuværende tidspunkt er det kun erhvervskunder, der har mulighed for direkte levering med GLS, men alle kan bruge direkte levering fra Bring. Ydermere er det kun erhvervskunder, der kan gøre brug af Bring Parcel.

Den ene leveringstype foregår til Bring eller GLS Pickup Point/PakkeShop, som er en afhentningsbutik i dit lokalområde. Du vil kunne vælge, hvilken butik du ønsker at afhente i under bestillingsprocessen. Du vil modtage en mail samt en sms, når pakken er klar til afhenting i pakkeshoppen.

Den anden leveringstype er direkte til din adresse. Her vil Bring sende dig en sms om, hvornår de leverer pakken. Hvis du ikke er til stede på adressen ved levering, kan du vælge at Bring må ligge pakken uden for din dør.

Kun gældende for erhvervskunder kan GLS også levere direkte til en adresse. Her vil GLS typisk levere pakken mellem 8 og 16. Hvis du ikke er til stede på adressen ved levering, kan pakken afhentes på GLS' central eller du kan kontakte GLS for en genlevering af pakken på tlf. 76 33 11 00.

Hvis du opdager en transportskade, skal du hurtigst muligt kontakte fragtfirmaet. Vær opmærksom på, at eventuelle transportskader SKAL håndteres via fragtfirmaet, da det er dennes forsikring, der dækker de opståede transportskader.

Skulle du have spørgsmål i forbindelse med at melde en fragtskade, er du velkommen til at kontakte Føniks Computer.