Levering

Vi tilbyder flere forskellige typer levering

Din vare vil typisk ankomme 1-2 hverdage efter bestillingen af varer, der befinder sig i en af vores fysiske butikker.
Varer der befinder sig på fjernlager ved bestilling kan have længere leveringstid. Dette vil i så fald være angivet oven over varens lagerstatus.

Ved ordrer med flere varer bestemmer varen med den længste leveringstid ordrens leveringstid.
Du modtager en e-mail, når vi har afsendt din pakke.

Du kan vælge mellem disse fragttyper:

  • GLS - tilbydes til kr. 0,- 

  • Post Nord - tilbydes til kr. 99,-

  • Post Nord PC system kr. 199,-

I tilfælde hvor levering på palle er eneste mulighed grundet vægt eller størrelse på varen, vil du blive kontaktet omkring leveringen af varen på palle. Gebyret for forsendelse på palle er DKK 600.

Ved Post Nord levering vil levering ske direkte til din adresse. Er du ikke til stede på adressen ved levering, vil pakken kunne afhentes på nærmeste posthus.

Ved levering med GLS er der to typer levering - direkte levering og levering til PakkeShop. Du vil kunne se under bestilling hvilken mulighed der er tilgængelig for din bestilling.

Den ene leveringstype foregår til GLS pakkeshop, som er en afhentningsbutik i dit lokalområde. Du vil kunne vælge hvilken butik du ønsker at afhente i under bestillingsprocessen. Du vil modtage en mail samt en sms når pakken er klar til afhenting i pakkeshoppen.

Den anden leveringstype er direkte til din adresse. Her vil GLS typisk levere pakken mellem 8 og 16. Hvis du ikke er til stede på adressen ved levering, kan pakken afhentes på GLS' central eller du kan kontakte GLS for en genlevering af pakken på tlf. 76 33 11 00.

Hvis du opdager en transportskade, skal du hurtigst muligt kontakte fragtfirmaet. Vær opmærksom på at eventuelle transportskader SKAL håndteres via fragtfirmaet da det er dennes forsikring der dækker de opståede transportskader.

Skulle du have spørgsmål ifbm. med at melde en fragtskade er du velkommen til at kontakte Føniks Computer.