Her på siden kan du finde en bred vifte af muligheder for service, support og garanti til Hi-Fi og TV udstyr. Føniks Computer har et stort udvalg af Hi-Fi og TV udstyr og vi ved hvor vigtigt det er med ordentlig service. Vi er derfor glade for at kunne tilbyde vores kunder service, support og garanti, der er til at regne med. Skulle du have spørgsmål vedrørende vores udvalg, skal du ikke tøve med at kontakte os. Vi er som altid glade for at kunne hjælpe. Se nærmere på vores sortiment herunder og find det du skal bruge, allerede i dag.

Resultater: 83
Resultater: 83






loader

Service, Support og Garanti

Vores service, support og garanti-løsninger er tilføjet for at gøre dit køb så simpelt og problemfrit som muligt. Vores dedikerede og erfarne team af kundesupport-specialister står klar til at hjælpe dig med hvilket som helst spørgsmål eller bekymring, du måtte have omkring din ordre eller produktet.

Vi er stolte af at tilbyde en lang række service-, support-, og garanti-løsninger, som kan hjælpe med at beskytte og forlænge levetiden på dit produkt. Med vores eksklusive servicepakker, kan du være tryg ved, at dit produkt vil blive vedligeholdt og repareret af professionelle, veluddannede teknikere.

Hvilke former for service-ydelser tilbyder I?

Vi tilbyder reparationer, vedligeholdelse og installationsservice.

Er der nogen garanti på jeres produkter?

Ja, vi tilbyder en standard garanti på 2 år for alle vores produkter.

Hvordan kan jeg få kontakt til jeres kundesupport?

Du kan kontakte vores kundesupport via telefon, email eller live chat på vores hjemmeside.

Hvordan kan jeg indsende en garantireparation?

Du kan indsende en reparationsanmodning ved at kontakte vores kundesupport eller besøge en af vores autoriserede servicecentre.

Hvordan fungerer jeres servicepakker?

Vores servicepakker giver dig ekstra fordele som hurtigere reparationstider, gratis forsendelse og rabatter på reservedele.

Hvor længe varer jeres servicepakker?

Vores servicepakker varierer fra 1 år til 5 år, afhængigt af produktet.

Hvad sker der, hvis jeg oplever et problem efter min garanti udløber?

Du kan stadig kontakte vores kundesupport for at få hjælp, men reparationsomkostningerne vil blive betalt af kunden.

Fordele:

  • Eksklusive service-, support-, og garanti-løsninger, der opfylder dine behov
  • Professionel og veluddannet kundesupportteam tilgængelig for at hjælpe med problemer
  • Servicepakker tilbyder ekstra fordele som hurtigere reparationstider og gratis forsendelse

Ulemper:

  • Garanti udløber efter 2 år, medmindre det er forlænget med en servicepakke
  • Reparationsomkostninger efter garantien udløber vil blive betalt af kunden.