Her på siden kan du finde service og support software der kan understøtte dit køb af dit nye elektroniske produkt uanset om du er virksomhed eller privatperson. Du kan finde service og support software i forskellige prisklasser og med forskellige specifikationer, så du får præcis den service du har brug for med dit produkt. Du kan blandt andet finde support licenser der giver dig muligheden for at få hjælp, direkte fra producenten af dit produkt, hvis der skulle opstå problemer med noget teknisk - denne licens kan for eksempel vare 3 måneder til 3 år. Du kan med fordel undersøge hver produkt for at finde præcis det niveau af service og support du skal bruge. Se vores store udvalg af software licenser til service og support herunder.
Vi tilbyder en omfattende support- og servicepakke, der er designet til at give dig tryghed og hjælp, når du har brug for det
Uanset om du har tekniske problemer med vores produkter, eller hvis du blot har spørgsmål og ønsker vejledning, sidder vores kompetente supportteam klar til at hjælpe dig døgnet rundt. Vi tilbyder desuden en række ekstra serviceydelser, herunder installation, vedligeholdelse og reparation af vores produkter. Du kan være sikker på, at du altid vil modtage professionel og personlig service, når du vælger os som din samarbejdspartner.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har tekniske problemer med mine produkter?
Vores supportteam er tilgængeligt døgnet rundt. Du kan kontakte os via telefon eller e-mail, og vi vil hjælpe dig med at løse problemet.
Hvor længe tager det at få hjælp fra supportteamet?
Vores mål er at besvare alle henvendelser inden for 24 timer.
Tilbyder I også installation af jeres produkter?
Ja, vi tilbyder installation af alle vores produkter.
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at afmelde en serviceaftale?
Du kan kontakte vores supportteam, og de vil hjælpe dig med at afmelde aftalen.
Kan I også reparere produkter fra andre producenter?
Ja, vi kan reparere de fleste produkter fra andre producenter.
Tilbyder I også vedligeholdelse af jeres produkter?
Ja, vi tilbyder vedligeholdelse af alle vores produkter.
Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til min faktura?
Du kan kontakte vores supportteam, og de vil hjælpe dig med alle spørgsmål relateret til fakturering.
Fordele:
Døgnet rundt-support for alle vores produkter
Professionel og personlig hjælp fra vores kompetente supportteam
Ekstra serviceydelser, herunder installation, vedligeholdelse og reparation af vores produkter