HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H45BCE
Varenummer: F25005683
billigst-pricerunner

Boost din virksomheds produktivitet med HPE Pointnext Tech Care Basic Service!

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du en pålidelig og effektiv supportopgradering til din virksomheds it-infrastruktur. Med en varighed på 3 år og on-site support kan du være sikker på, at din virksomheds it-systemer er i trygge hænder.

Med vores service får du adgang til ekspertise og know-how fra HPE\'s erfarne teknikere, som står klar til at hjælpe dig med hurtig og effektiv problemløsning. Dette betyder, at din virksomhed kan spare tid og undgå unødvendige driftsafbrydelser.

Ved at investere i HPE Pointnext Tech Care Basic Service kan du forbedre din virksomheds produktivitet og effektivitet. Vores supportopgradering sikrer, at din it-infrastruktur kører problemfrit, så du kan fokusere på at drive din virksomhed fremad.

Med vores on-site support får du personlig og tilpasset assistance, der passer til dine behov og krav. Dette betyder, at du kan være sikker på, at din virksomheds it-systemer altid er i topform og klar til at håndtere enhver udfordring.

Så invester i HPE Pointnext Tech Care Basic Service i dag og oplev fordelene ved at have en pålidelig supportpartner ved din side. Lad os hjælpe dig med at optimere din virksomheds it-infrastruktur og sikre, at du er rustet til fremtidens udfordringer.

Producent: HPE
Produkt nr: H45BCE
Varenummer: F25005683

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

1.582,- DKK
(1.265,60 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
1.582,- DKK
(1.265,60 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H45BCE
Varenummer: F25005683

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant DL20 Gen11, ML30 Gen11

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant DL20 Gen11, ML30 Gen11