HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H78W9E
Varenummer: F23372310
billigst-pricerunner

HPE Pointnext Tech Care Basic Service - Support Opgradering - 3 år - On-Site

Har du brug for en pålidelig og effektiv support-løsning til din virksomhed? Så er HPE Pointnext Tech Care Basic Service den rette løsning for dig. Med denne serviceopgradering kan du være sikker på, at dine IT-problemer bliver håndteret effektivt og hurtigt, så du kan koncentrere dig om din kerneforretning.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du en omfattende supportløsning i tre år. Denne serviceopgradering giver dig adgang til pålidelig teknisk support og assistance fra HPE\'s eksperter, der er dedikerede til at hjælpe dig med at løse eventuelle IT-udfordringer, du måtte stå overfor. Uanset om du har brug for hjælp til installation, fejlfinding eller fejlretning, vil vores erfarne teknikere være til rådighed for at hjælpe dig, når du har brug for det.

Med Tech Care Basic Service får du også on-site support. Dette betyder, at vores teknikere vil være fysisk til stede på din virksomhed for at hjælpe dig med eventuelle problemer, du måtte støde på. Der er ingen grund til at spilde tid og ressourcer på at sende udstyret til en ekstern serviceudbyder - vores eksperter kommer til dig, så du kan få den support, du har brug for, uden unødig forsinkelse.

En af de største fordele ved HPE Pointnext Tech Care Basic Service er, at det giver dig fred i sindet. Du kan være tryg ved, at din virksomheds IT-behov vil blive taget hånd om effektivt og professionelt. Vores supportteam er tilgængeligt 24/7 for at sikre, at dine problemer bliver løst hurtigt og problemfrit, uanset hvornår de opstår. Vi forstår vigtigheden af at minimere nedetid og sikre, at din virksomhed fungerer ubesværet.

Derudover er HPE kendt for sin ekspertise og pålidelighed inden for IT-support og løsninger. Ved at vælge HPE Pointnext Tech Care Basic Service, vælger du at samarbejde med en førende virksomhed inden for branchen, der har mange års erfaring og ekspertise bag sig.

Investér i HPE Pointnext Tech Care Basic Service, og oplev fordelene ved en omfattende og pålidelig supportløsning. Få adgang til vores erfarne teknikere, on-site support og 24/7 tilgængelighed for hurtig og professionel hjælp til dine IT-udfordringer. Sørg for at din virksomheds IT er i gode hænder med HPE Pointnext Tech Care Basic Service.

Producent: HPE
Produkt nr: H78W9E
Varenummer: F23372310

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

7.862,- DKK
(6.289,60 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
7.862,- DKK
(6.289,60 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H78W9E
Varenummer: F23372310

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant DL345 Gen11

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant DL345 Gen11