HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H42LXE
Varenummer: F24756532
billigst-pricerunner

HPE Pointnext Tech Care Basic Service - opgradering af support - 5 år - on-site

Gør din virksomhed klar til succes med HPE Pointnext Tech Care Basic Service. Denne altomfattende supportopgradering tilbyder enestående fordele, der vil løfte din virksomhed til nye højder i fem år.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du førsteklasses support, der er tilpasset dine unikke behov. Vores dygtige teknikere står altid parate til at hjælpe dig, når du har brug for det mest. Uanset om du har tekniske spørgsmål, behov for fejlfinding eller ønsker opgradering af dit system, vil vores eksperter sørge for, at du kommer på rette spor igen hurtigt og effektivt.

En af de største fordele ved HPE Pointnext Tech Care Basic Service er, at den tilbyder on-site support. Dette betyder, at vores teknikere kommer direkte til dig for at løse eventuelle problemer, du måtte have. Du behøver ikke længere bekymre dig om at sende dit udstyr til reparation eller vente på en fjernsupportløsning. Vores teknikere er kun et opkald væk og vil være der på ingen tid, så du kan komme videre med dine vigtige opgaver.

Vi forstår, at tid er penge i erhvervslivet. Derfor er en af de centrale fordele ved HPE Pointnext Tech Care Basic Service hurtig reaktionstid. Vores teknikere vil hurtigt identificere og håndtere eventuelle problemer, der kan opstå, for at minimere enhver nedetid og forstyrrelse i din virksomhed. Du kan have ro i sindet og vide, at du har en pålidelig supportpartner ved din side, der vil sikre, at du altid er på forkant.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du også løbende support og opdateringer. Dette betyder, at du altid er opdateret med den nyeste teknologi og sikkerhedskrav. Vores teknikere er eksperter inden for HPE-produkter og vil sikre, at dit system altid fungerer optimalt og lever op til dine forretningsmål.

Så gør dig selv og din virksomhed en tjeneste ved at investere i HPE Pointnext Tech Care Basic Service. Med vores førsteklasses support, on-site assistance og hurtige reaktionstid vil du være godt rustet til at tackle enhver teknologisk udfordring, der måtte opstå. Din virksomhed fortjener det bedste, så lad os hjælpe dig med at nå dine mål i dag og de næste fem år.

Producent: HPE
Produkt nr: H42LXE
Varenummer: F24756532

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

3.901,- DKK
(3.120,80 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
3.901,- DKK
(3.120,80 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H42LXE
Varenummer: F24756532

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 5 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance