HPE Proactive Care Next Business Day Service

HPE Proactive Care Next Business Day Service support opgradering - 5 år - on-site

Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr.: H0NX6E
Varenummer: F3330587
support opgradering - 5 år - on-site
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
50.316,- DKK
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr.: H0NX6E
Varenummer: F3330587
Produktbeskrivelse HPE Proactive Care Next Business Day Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for P/N: BB914A#B8X
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: næste forretningsdag - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 5 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Designet for P/N: BB914A#B8X

Next Business Day Proactive Care Service - an HP authorized representative (CE) will arrive at the customer's site during the onsite coverage window to begin hardware maintenance service on the next coverage day after the call has been received and acknowledged by HP. Service features are defined in the hardware onsite support area of the "Service limitations" section. Availability of response times is dependent on the proximity of the customer site to an HP-designated support hub.