HP teknisk softwaresupport tilbyder omfattende services og omkostningsbesparende opdateringer, så du kan øge performance og tilgængelighed for software fra HP og andre førende leverandører. I normal åbningstid på hverdage giver denne HP Care Pack service din it-afdeling direkte adgang til HP's IT Response Center. Erfarne Response Center teknikere giver gode råd i forbindelse med software-features og brug, problemdiagnosticering og -løsning samt identifikation af softwaredefekter. Alle dine it-medarbejdere har elektronisk adgang til vigtige produkt- og supportoplysninger. Endvidere får du softwareopdateringer med betydelige abonnementsbesparelser. Disse opdateringer omfatter nye versioner af HP softwareprodukter og udvalgte softwareprodukter fra tredjepart, patches og dokumentation samt licens til at bruge disse versioner.
HP teknisk softwaresupport tilbyder omfattende services og omkostningsbesparende opdateringer, så du kan øge performance og tilgængelighed for software fra HP og andre førende leverandører. I normal åbningstid på hverdage giver denne HP Care Pack service din it-afdeling direkte adgang til HP's IT Response Center. Erfarne Response Center teknikere giver gode råd i forbindelse med software-features og brug, problemdiagnosticering og -løsning samt identifikation af softwaredefekter. Alle dine it-medarbejdere har elektronisk adgang til vigtige produkt- og supportoplysninger. Endvidere får du softwareopdateringer med betydelige abonnementsbesparelser. Disse opdateringer omfatter nye versioner af HP softwareprodukter og udvalgte softwareprodukter fra tredjepart, patches og dokumentation samt licens til at bruge disse versioner.
HP teknisk softwaresupport tilbyder omfattende services og omkostningsbesparende opdateringer, så du kan øge performance og tilgængelighed for software fra HP og andre førende leverandører. I normal åbningstid på hverdage giver denne HP Care Pack service din it-afdeling direkte adgang til HP's IT Response Center. Erfarne Response Center teknikere giver gode råd i forbindelse med software-features og brug, problemdiagnosticering og -løsning samt identifikation af softwaredefekter. Alle dine it-medarbejdere har elektronisk adgang til vigtige produkt- og supportoplysninger. Endvidere får du softwareopdateringer med betydelige abonnementsbesparelser. Disse opdateringer omfatter nye versioner af HP softwareprodukter og udvalgte softwareprodukter fra tredjepart, patches og dokumentation samt licens til at bruge disse versioner.
Electronic HP Care Pack Software Technical Support - teknisk understøtning - for EcoSMART Fleet - 3 år
Service & Support
Teknisk understøtning
Service inkluderet
Konsultering
Totale kontraktperiode
3 år
Servicen er åben
9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Softwaretitel
EcoSMART Fleet
Antal licenser
500 licenser
Produktdatablad
Type
Teknisk understøtning
Service inkluderet
Konsultering
Totale kontraktperiode
3 år
Servicen er åben
9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Softwaretitel
EcoSMART Fleet
Antal licenser
500 licenser
Service & Support
Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ E-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Fax-on demand - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Web knowledge base adgang - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år