Dell 2Y CAR > 2Y ProSupport NBD

Dell 2Y CAR > 2Y ProSupport NBD [2Y Afhentnings- og afleveringsservice] > [2Y ProSupport med service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - on-site

Producent: DELL
Produkt nr.: XPSD2-8X_3122
Varenummer: F13603390
[2Y Afhentnings- og afleveringsservice] > [2Y ProSupport med service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - on-site
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
1.261,- DKK
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: DELL
Produkt nr.: XPSD2-8X_3122
Varenummer: F13603390
Produktbeskrivelse Dell 2Y CAR > 2Y ProSupport NBD - [2Y Afhentnings- og afleveringsservice] > [2Y ProSupport med service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for XPS 18 (1810), 18 (1820), 27, 8700, 8900, 8910, One 27, One 2720
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web support - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Designet for Dell XPS 18 (1810), 18 (1820), 27, 8700, 8900, 8910, One 27, One 2720

ProSupport tilbyder 24x7 prioritetsadgang til teknikere, onsite-service efter fjerndiagnosticering og SupportAssist-teknologi med automatisk problemregistrering og advarsler. Lad Dell hjælpe med at reducere eventuel nedetid.
Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell EMC's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.