Produktbeskrivelse
|
Dell Opgrader fra 2 År Collect & Return til 2 År ProSupport - support opgradering - 2 år - on-site
|
Type
|
Support opgradering
|
Service inkluderet
|
Reservedele og arbejdskraft
|
Placering
|
On-site
|
Totale kontraktperiode
|
2 år
|
Svartid
|
Næste forretningsdag
|
Servicen er åben
|
10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
|
Designet for
|
XPS 18 (1810), 18 (1820), 27, 8700, 8900, 8910, One 27, One 2720
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Reservedele og arbejdskraft |
Placering |
On-site |
Totale kontraktperiode |
2 år |
Svartid |
Næste forretningsdag |
Servicen er åben |
10 timer om dagen/ 5 dage om ugen |
Service & Support |
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web support - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag |
Designet for |
Dell XPS 18 (1810), 18 (1820), 27, 8700, 8900, 8910, One 27, One 2720 |
ProSupport tilbyder 24x7 prioritetsadgang til teknikere, onsite-service efter fjerndiagnosticering og SupportAssist-teknologi med automatisk problemregistrering og advarsler. Lad Dell hjælpe med at reducere eventuel nedetid.
Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell EMC's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.