Produktbeskrivelse
|
HPE Foundation Care Call-To-Repair Service with Defective Media Retention - support opgradering - 4 år - on-site
|
Type
|
Support opgradering
|
Service inkluderet
|
Reservedele og arbejdskraft
|
Placering
|
On-site
|
Totale kontraktperiode
|
4 år
|
Reparationstid
|
6 timer
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Designet for
|
ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Reservedele og arbejdskraft |
Placering |
On-site |
Totale kontraktperiode |
4 år |
Reparationstid |
6 timer |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Service & Support |
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - reparationstid: 6 timer (distance fra kunderlokation - 80 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - reparationstid: 8 timer (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 4 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 4 år ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 4 år ¦ Tilbageholdt fejlagtig medie - 4 år |
Designet for |
HPE ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry |
HPE Foundation Care services provide support that helps you meet IT demands, and evolve for tomorrow. They are also more personalized to deliver the information you need, when and where you need it.