Zebra Technical and Software Support

Zebra Technical and Software Support teknisk support (forlængelse) - for Wavelink TN Client 4-in-1 - 3 år

Producent: Zebra Technologies
Produktnummer: Z1W5-WL4IN1-3000
Varenummer: F3007235
teknisk support (forlængelse) - for Wavelink TN Client 4-in-1 - 3 år
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
  0 stk. Fjernlager
Forventet ved bestilling: 21-09-2019
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
1.682,- DKK
(1.345,60 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
  0 stk. Fjernlager
Forventet ved bestilling: 21-09-2019
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Zebra Technologies
Produktnummer: Z1W5-WL4IN1-3000
Varenummer: F3007235
Produktbeskrivelse Zebra Technical and Software Support - teknisk support (forlængelse) - for Wavelink TN Client 4-in-1 - 3 år
Service & Support Teknisk support (forlængelse)
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel Wavelink TN Client 4-in-1
Licens Detaljer Skal købes efter 30 dage fra produktkøb
Type Teknisk support (forlængelse)
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel Wavelink TN Client 4-in-1
Installationstype Installeret lokalt
Licens Detaljer Skal købes efter 30 dage fra produktkøb
Service & Support Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 4 timer tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ E-mailkonsultation - 3 år - responstid: 4 timer tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Web knowledge base adgang - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år

Companies rely more and more on technology to support their business-critical operations. This technology is also constantly evolving, which can impact the performance of your crucial assets. Changes or updates to software, to network connectivity or even to your desktops can unexpectedly affect the operation of your wireless scanners and mobile computers.
Zebra's Technical and Software Support (TSS) service provides successful resolution of all your technical support needs with fast response times, well-defined service levels, advanced diagnostic tools, access to the software upgrades and speedy outreach to the technical resources of third-party vendors. This enables you to quickly fix performance issues, minimize potential downtime and optimize daily operations.