Produktbeskrivelse
|
Electronic HP Care Pack 24x7 Software Technical Support - teknisk understøtning - for VMware vSphere Essentials Plus med 1 års 9x5 support - 1 år
|
Service & Support
|
Teknisk understøtning
|
Service inkluderet
|
Telefonrådgivning
|
Totale kontraktperiode
|
1 år
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Softwaretitel
|
VMware vSphere Essentials Plus med 1 års 9x5 support
|
Produktdatablad |
|
Type |
Teknisk understøtning |
Service inkluderet |
Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode |
1 år |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Softwaretitel |
VMware vSphere Essentials Plus med 1 års 9x5 support |
Service & Support |
Opdatering af nye udgaver - 1 år ¦ Telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ E-mailkonsultation - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Web knowledge base adgang - 1 år ¦ Fax-on demand - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag |
HP 24x7 teknisk softwaresupport tilbyder omfattende services døgnet rundt og omkostningsbesparende opdateringer, så du kan øge performance og tilgængelighed for software fra HP og andre førende leverandører.
Med denne HP Care Pack service får din it-afdeling direkte adgang til HP's IT Response Center. Erfarne Response Center teknikere giver gode råd i forbindelse med software-features og brug, problemdiagnosticering og -løsning samt identifikation af softwaredefekter. Alle dine it-medarbejdere har elektronisk adgang til vigtige produkt- og supportoplysninger.
Endvidere får du softwareopdateringer med betydelige abonnementsbesparelser. Disse opdateringer omfatter nye versioner af HP softwareprodukter og udvalgte softwareprodukter fra tredjepart, patches og dokumentation samt licens til at bruge disse versioner.