HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H42KSE
Varenummer: F24756650
billigst-pricerunner

HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Velkommen til næste niveau af teknologisk support med HPE Pointnext Tech Care Basic Service. Denne service er din nøgle til en problemfri teknologisk oplevelse i de kommende tre år. Med vores dedikerede team af eksperter, der er klar til at stå ved din side, kan du være sikker på, at dine tekniske udfordringer bliver løst hurtigt og effektivt.

Forestil dig en verden, hvor du aldrig mere skal bekymre dig om teknologiske problemer. Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service bliver dette til virkelighed. Lad os hjælpe dig med opgraderinger, installationer, fejlfinding og meget mere, så du kan fokusere på det vigtigste – din virksomhed. Med vores omfattende supporttjenester er det slut med at spilde dyrebar tid og ressourcer på at løse tekniske problemer.

En af de største fordele ved HPE Pointnext Tech Care Basic Service er vores dedikerede team af eksperter, der er tilgængelige på stedet. Du behøver ikke længere vente på at få support via telefon eller online chat. Vores team kommer direkte til dig, og de er altid klar til at hjælpe. Lad være med at vente i timevis på at få løst dine tekniske udfordringer - lad os tage os af det!

Hvad enten du har brug for hjælp til implementering af nye teknologier eller tilrettelæggelse af opgraderinger, kan vores eksperter hjælpe dig med at få det maksimale ud af din IT-infrastruktur. Vi er specialister i at finde de bedste løsninger til netop din virksomhed, og vi gør det med en dedikation og ekspertise, der er svær at matche.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du ikke blot support - du får en partner, der er dedikeret til din succes. Vi ved, at dine teknologibehov kan variere, og derfor tilbyder vi en fleksibel service, der kan tilpasses nøjagtigt til din virksomheds krav. Vi er her for at støtte dig i hele tre år, så du kan være sikker på, at din virksomhed er i sikre hænder.

Tag din virksomheds teknologiske support til nye højder med HPE Pointnext Tech Care Basic Service. Giv slip på bekymringerne og lad os tage os af alt det tekniske, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget - din virksomheds succes. Køb vores service i dag og oplev forskellen!

Producent: HPE
Produkt nr: H42KSE
Varenummer: F24756650

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

2.011,- DKK
(1.608,80 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
2.011,- DKK
(1.608,80 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H42KSE
Varenummer: F24756650

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Pointnext Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance