HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H45BBE
Varenummer: F25005704
billigst-pricerunner

Boost din IT-infrastruktur med HPE Pointnext Tech Care Basic Service

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du den ultimative support opgradering til din virksomheds IT-infrastruktur. Med en varighed på 5 år garanterer dette on-site serviceprogram, at din teknologiske investering er i sikre hænder - uanset hvilke udfordringer der måtte opstå.

Vores eksperter står klar til at hjælpe dig med hurtig og effektiv problemidentifikation og løsning, så du kan koncentrere dig om at drive din virksomhed uden afbrydelser. Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service kan du være sikker på, at din IT-infrastruktur altid kører problemfrit og i topform.

Vores dedikerede team af tekniske specialister er tilgængelige døgnet rundt for at sikre, at dine systemer kører optimalt og effektivt. Med denne serviceydelse kan du minimere nedetid og forbedre din produktivitet, samtidig med at du reducerer omkostningerne ved IT-problemer og fejl.

Investér i din virksomheds succes med HPE Pointnext Tech Care Basic Service og få en pålidelig partner, der står ved din side og sørger for, at din IT-infrastruktur altid er i topform. Lad os tage os af teknologien, så du kan koncentrere dig om at drive din virksomhed fremad med tillid og sikkerhed.

Producent: HPE
Produkt nr: H45BBE
Varenummer: F25005704

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

4.160,- DKK
(3.328,00 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
4.160,- DKK
(3.328,00 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H45BBE
Varenummer: F25005704

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant ML110 Gen11

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 5 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 5 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant ML110 Gen11