HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H44ZVE
Varenummer: F25005695
billigst-pricerunner

Forny din virksomheds it-support med HPE Pointnext Tech Care Basic Service! Med denne serviceopgradering får du 3 års on-site support, der sikrer hurtig og effektiv løsning af dine it-udfordringer.

Når du investerer i HPE Pointnext Tech Care Basic Service, investerer du i din virksomheds succes. Med vores dedikerede team af eksperter står vi klar til at hjælpe dig med alt fra fejlfinding og problemløsning til optimering og rådgivning. Vi garanterer en problemfri drift, så du kan fokusere på din kerneforretning uden bekymringer.

Med vores on-site support kan du være sikker på, at vi er der, når du har brug for os. Vores certificerede teknikere kommer direkte til din virksomhed, uanset hvor du befinder dig, og løser eventuelle udfordringer på stedet. Du slipper for besværet med at sende udstyr til reparation og undgår unødvendig nedetid.

HPE Pointnext Tech Care Basic Service er mere end bare almindelig it-support. Det er en investering i din virksomheds fremtidige succes og vækst. Med vores omfattende erfaring og ekspertise kan vi hjælpe dig med at maksimere din it-investering og sikre, at din virksomhed er rustet til fremtiden.

Så hvad venter du på? Forny din it-support i dag med HPE Pointnext Tech Care Basic Service, og lad os hjælpe dig med at tage din virksomhed til næste niveau!

Producent: HPE
Produkt nr: H44ZVE
Varenummer: F25005695

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

5.197,- DKK
(4.157,60 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
5.197,- DKK
(4.157,60 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H44ZVE
Varenummer: F25005695

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant ML350 Gen11

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant ML350 Gen11