HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site

Producent: HPE
Produkt nr: H44YZE
Varenummer: F25005696
billigst-pricerunner

Få den bedste support med HPE Pointnext Tech Care Basic Service!

Med denne supportopgradering får du tryghed og professionel hjælp direkte på din adresse i hele 3 år. Lad vores eksperter stå klar til at løse eventuelle tekniske udfordringer, så du kan fokusere på din forretning uden bekymringer.

Med HPE Pointnext Tech Care Basic Service får du hurtig og pålidelig support, der sikrer din virksomheds it-infrastruktur. Vores specialister er altid klar til at assistere dig og sikre, at dine tekniske problemer bliver løst effektivt og professionelt.

Ved at investere i vores supportopgradering kan du minimere nedetid og øge produktiviteten i din virksomhed. Med 3 års on-site support er du sikret den bedste service og hurtigste responstid, så du kan få din virksomhed op at køre igen så hurtigt som muligt.

Tag skridtet mod en mere effektiv og problemfri it-infrastruktur med HPE Pointnext Tech Care Basic Service. Giv din virksomhed den support, den fortjener, og få ro i sindet med vores pålidelige og professionelle team af eksperter ved din side.

Producent: HPE
Produkt nr: H44YZE
Varenummer: F25005696

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

5.841,- DKK
(4.672,80 ekskl. moms)

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
5.841,- DKK
(4.672,80 ekskl. moms)
Producent: HPE
Produkt nr: H44YZE
Varenummer: F25005696

På lager - leveringstid: 1-2 hverdage, ved bestilling inden kl. 14.00


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Tech Care Basic Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for ProLiant DL360 Gen11, DL360 Gen11 Network Choice

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - knowledge base adgang - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Teknisk understøttelse - visuel fjernstyringsguide - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 320 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web support - 3 år ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 3 forretningsdage (distance fra kunderlokation - 480 km) - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Designet for HPE ProLiant DL360 Gen11, DL360 Gen11 Network Choice