VMware Support and Subscription Basic - teknisk understøtning - for VMware vSphere Essentials Plus Bundle - 1 år

Producent: VMware
Produkt nr: VS6-ESP-KIT-G-SSS-C
EAN: 9999999999994
Varenummer: F386413
billigst-pricerunner
Producent: VMware
Produkt nr: VS6-ESP-KIT-G-SSS-C
EAN: 9999999999994
Varenummer: F386413

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: VMware
Produkt nr: VS6-ESP-KIT-G-SSS-C
EAN: 9999999999994
Varenummer: F386413

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse VMware Support and Subscription Basic - teknisk understøtning - for VMware vSphere Essentials Plus Bundle - 1 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefon-nødtjeneste
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 arbejdstimer
Servicen er åben 12 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel VMware vSphere Essentials Plus Bundle
Version 6

Produktdatablad

Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefon-nødtjeneste
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 arbejdstimer
Servicen er åben 12 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel VMware vSphere Essentials Plus Bundle
Installationstype Installeret lokalt
Version 6
Service & Support Telefon-nødtjeneste - 1 år / 4 kontakter - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 år / 4 kontakter - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 1 år / 4 kontakter - responstid: 12 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 1 år / 4 kontakter - responstid: 12 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen / mandag-fredag - sværhedsgrad 4 ¦ E-mailkonsultation - 1 år / 4 kontakter ¦ Web knowledge base adgang - 1 år ¦ Web support - 1 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 år ¦ Fjernovervågning - 1 år

VMware Basic Support is designed for non-critical applications and platforms that require support during normal business hours. Global support centers have been strategically placed to provide you with fast and efficient access to the support center in your region. Each center is staffed with engineers that can provide industry-leading expertise in virtualization and years of experience supporting virtual infrastructure products in real-world customer environments. VMware is committed to delivering enterprise-class, worldwide support with a single objective in mind: your success.