Veeam Basic Support

Veeam Basic Support teknisk understøtning - for Veeam Backup & Replication Enterprise - 1 måned

Producent: Veeam
Produktnummer: V-VBRENT-VS-P01MP-00
Varenummer: F21772920
teknisk understøtning - for Veeam Backup & Replication Enterprise - 1 måned

(Automatisk oversat) Veeam Basic Support-programmet leverer softwaresupporttjenester i åbningstiden sammen med opgraderinger og opdateringer af produkterne.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
486,- DKK
(388,80 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Veeam
Produktnummer: V-VBRENT-VS-P01MP-00
Varenummer: F21772920
Produktbeskrivelse Veeam Basic Support - teknisk understøtning - for Veeam Backup & Replication Enterprise - 1 måned
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid 2 arbejdstimer
Servicen er åben 12 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel Veeam Backup & Replication Enterprise
Antal licenser 1 CPU stik
Licens Detaljer Månedlig co-termin
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid 2 arbejdstimer
Servicen er åben 12 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel Veeam Backup & Replication Enterprise
Installationstype Installeret lokalt
Antal licenser 1 CPU stik
Licens Detaljer Månedlig co-termin
Service & Support Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 2 arbejdstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen (8:00 - 20:00) / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen (8:00 - 20:00) / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 12 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen (8:00 - 20:00) / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 24 forretningstimer - tilgængelighed: 12 timer om dagen (8:00 - 20:00) / mandag-fredag - sværhedsgrad 4 ¦ Web knowledge base adgang - 1 måned ¦ Web support - 1 måned - tilgængelighed: 12 timer om dagen (8:00 - 20:00) / mandag-fredag ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 måned