Red Hat OpenShift Data Foundation Essentials Add-On for External Storage - premiumabonnement (1 år) - 150 kerner

Producent: Red Hat
Produkt nr: MCT4065
Varenummer: F22838367
billigst-pricerunner

(Automatisk oversat) OpenShift Data Foundation, der kører som en Kubernetes-tjeneste, er udviklet, testet og kvalificeret til at levere datatjenester til Red Hat OpenShift Container Platform på enhver infrastruktur. OpenShift Data Foundation kan også afkobles og administreres som et separat, uafhængigt skalerbart datalager, der leverer data til en eller mange Red Hat OpenShift Container Platform-klynger.

Producent: Red Hat
Produkt nr: MCT4065
Varenummer: F22838367

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Red Hat
Produkt nr: MCT4065
Varenummer: F22838367

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Red Hat OpenShift Data Foundation Essentials Add-On for External Storage - premiumabonnement (1 år) - 150 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 1 år
Kategori Online & komponentbaserede tjenester - cloud computing software, udviklingsholdværktøjer
Installationstype Hosted - PaaS
Antal licenser 150 kerner
Service & Support Teknisk understøtning

Produktdatablad

Kategori Online & komponentbaserede tjenester - cloud computing software, udviklingsholdværktøjer
Produkttype Premiumabonnement - 1 år
Installationstype Hosted - PaaS
Antal licenser 150 kerner
Type Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4 ¦ Web support - 1 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Web support - 1 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 1 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Web support - 1 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4