Red Hat Enterprise Linux with Smart Management for SAP Applications for IBM System Z (Disaster Recovery) - premiumabonnement - 1 licens

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00675F3
Varenummer: F21590670
billigst-pricerunner

(Automatisk oversat) Red Hat Enterprise Linux er det førende operativsystem til open source computing. Det sælges ved årligt abonnement, kører på syv systemarkitekturer, er certificeret af førende software- og hardwareleverandører og understøttes af et Red Hat Network-abonnement og op til 24 x 7 support med en times respons.

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00675F3
Varenummer: F21590670

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00675F3
Varenummer: F21590670

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Red Hat Enterprise Linux with Smart Management for SAP Applications for IBM System Z (Disaster Recovery) - premiumabonnement - 1 licens
Operativsystem Red Hat Enterprise Linux with Smart Management for SAP Applications for IBM System Z (Disaster Recovery)
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Licenstype 1 licens
Service & Support Opdatering af nye udgaver

Produktdatablad

Operativsystem Red Hat Enterprise Linux with Smart Management for SAP Applications for IBM System Z (Disaster Recovery)
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Licenstype 1 licens
Type Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4 ¦ Web support - 3 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Web support - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 3 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Web support - 3 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4