Red Hat Enterprise Linux for SAP Applications for Power, BE - premiumabonnement - 1 IFL, op til 4 LPARs

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00656F5
Varenummer: F21481566
billigst-pricerunner

(Automatisk oversat) Red Hat Enterprise Linux til SAP HANA bringer pålideligheden, skalerbarheden og ydeevnen af enterprise Linux-platformen til SAP HANA, databasestyringssystemet i hukommelsen, der forbedrer forretningsydelse og fremmer innovation. Med kompleksiteten i nutidens IT-systemer er standardisering på en platform i virksomhedsklassen vigtigere end nogensinde for at øge kontrol og effektivitet. En anden udfordring for nutidens IT-infrastruktur er eksplosionen af data og behovet for at få indsigt i den. Red Hat Enterprise Linux til SAP HANA giver dig mulighed for at imødekomme det voksende behov for dataanalyse, samtidig med at du får mulighed for at fortsætte med at standardisere på Red Hat Enterprise Linux.

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00656F5
Varenummer: F21481566

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00656F5
Varenummer: F21481566

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Red Hat Enterprise Linux for SAP Applications for Power, BE - premiumabonnement - 1 IFL, op til 4 LPARs
Operativsystem Red Hat Enterprise Linux for SAP Applications for Power, BE
Produkttype Premiumabonnement - 5 år
Licenstype 1 IFL, op til 4 LPARs
Service & Support Opdatering af nye udgaver

Produktdatablad

Operativsystem Red Hat Enterprise Linux for SAP Applications for Power, BE
Produkttype Premiumabonnement - 5 år
Licenstype 1 IFL, op til 4 LPARs
Type Opdatering af nye udgaver - 5 år ¦ Telefonrådgivning - 5 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 5 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 5 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 5 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4 ¦ Web support - 5 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Web support - 5 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 5 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Web support - 5 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4