Produktbeskrivelse
|
Poly Advantage support opgradering - 3 år
|
Type
|
Support opgradering
|
Service inkluderet
|
Forudgående komponentudskiftning
|
Totale kontraktperiode
|
3 år
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Designet for
|
P/N: 7200-64270-001, 7200-64270-002, 7200-64270-009, 7200-64270-014, 7200-64270-034, 7200-64270-101, 7200-64270-102, 7200-64270-114, 7200-64270-119
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Forudgående komponentudskiftning |
Totale kontraktperiode |
3 år |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Service & Support |
Garantiforlængelse - forudgående komponentudskiftning - 3 år - forsendelse - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Understøttelse af produktinform - 3 år |
Designet for |
P/N: 7200-64270-001, 7200-64270-002, 7200-64270-009, 7200-64270-014, 7200-64270-034, 7200-64270-101, 7200-64270-102, 7200-64270-114, 7200-64270-119 |
Polycom Advantage Service is an enhanced support offering that is focused on maximizing value and availability for your entire Polycom video solution. As your communications strategy becomes mission critical. Advantage Service provides a self-service approach to increasing end user adoption of your video investment, valuable and actionable information on the status and utilization of your collaboration solution, and faster time to problem resolution.