NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 4 - teknisk understøtning - 3 år

Producent: NETGEAR
Produkt nr: PMB0334P-10000S
EAN: 0606449137767
Varenummer: F16164117
billigst-pricerunner
Producent: NETGEAR
Produkt nr: PMB0334P-10000S
EAN: 0606449137767
Varenummer: F16164117

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: NETGEAR
Produkt nr: PMB0334P-10000S
EAN: 0606449137767
Varenummer: F16164117

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 4 - teknisk understøtning - 3 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen

Produktdatablad

Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Service & Support Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Opdatering af nye udgaver - e-mail-meddelelse - 3 år

NETGEAR Business extends the initial 90-day technical support with the ProSUPPORT for Business OnCall 24x7 Tech Support package for your medium and small organization. Get 24/7 direct access to NETGEAR technical support engineers who can rapidly resolve technical issues both big and small. From configuration and troubleshooting to simply upgrading your firmware, NETGEAR support team is focused on helping you unlock your business network device's potential - so you can be more productive and grow your business.
OnCall 24x7 services are conducted by phone, chat and email, to solve any of your technical challenges. In addition, NETGEAR proactively sends you alerts about any newly released firmware updates to make sure that you are able to plan in advance. Connect with the people that have built your products and build the relationship that will contribute to your business success.