Glemt adgangskode?
Opret konto

Lenovo TopSeller ePac Priority teknisk understøtning - 3 år

Producent: Lenovo
Produkt nr.: 5WS0D81012
Varenummer: F790371
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
  0 stk. Fjernlager
Forventet levering ved bestilling: 30-12-2017
Mere info
462,- DKK
Produktbeskrivelse Lenovo TopSeller ePac Priority - teknisk understøtning - 3 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Fabrikant Sælger Program TopSeller Service
Designet for S200z 10HA; S400z 10K2; S500z 10K3; ThinkCentre Edge 93z 10B8, 10B9, 10BA; ThinkCentre M700z 10EY; M73z 10BC; M800z 10ET, 10EU; M900z 10F2, 10F3; M93z 10AD, 10AF; P9 10F2, 10F3; X1 10HT, 10JW, 10JX, 10KE; V510z 10NH, 10NJ, 10NQ
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Fabrikant Sælger Program TopSeller Service
Service & Support Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Designet for Lenovo S200z 10HA ¦ Lenovo S400z 10K2 ¦ Lenovo S500z 10K3 ¦ Lenovo ThinkCentre Edge 93z 10B8, 10B9, 10BA ¦ Lenovo ThinkCentre M700z 10EY ¦ Lenovo ThinkCentre M73z 10BC ¦ Lenovo ThinkCentre M800z 10ET, 10EU ¦ Lenovo ThinkCentre M900z 10F2, 10F3 ¦ Lenovo ThinkCentre M93z 10AD, 10AF ¦ Lenovo ThinkCentre P9 10F2, 10F3 ¦ Lenovo ThinkCentre X1 10HT, 10JW, 10JX, 10KE ¦ Lenovo V510z 10NH, 10NJ, 10NQ

Lenovo offers a comprehensive portfolio of value-added services that support the full lifecycle of your Lenovo assets from procurement to disposition. Our service experience can optimize productivity and user satisfaction by reducing downtime, and enabling you or your IT staff to focus on your business critical issues.