Produktbeskrivelse
|
Lenovo ThinkPlus Priority Support - teknisk understøtning - 2 år
|
Type
|
Teknisk understøtning
|
Service inkluderet
|
Telefonrådgivning
|
Totale kontraktperiode
|
2 år
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode |
2 år |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Service & Support |
2 år x teknisk understøttelse - telefonrådgivning - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag |
Lenovo tilbyder en omfattende portefølje af værdiforøgende services, der understøtter dine Lenovo- aktiver i hele levetiden, lige fra anskaffelse til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid, så du og dine IT-medarbejdere kan fokusere på de ting, der er vigtige for virksomheden.