Lenovo ThinkPlus Onsite Repair - support opgradering - 2 år - on-site

Producent: Lenovo
Produkt nr: 04W8402
Varenummer: F574976
billigst-pricerunner
Producent: Lenovo
Produkt nr: 04W8402
Varenummer: F574976

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Lenovo
Produkt nr: 04W8402
Varenummer: F574976

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Lenovo ThinkPlus Onsite Repair - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Placering On-site
Svartid Næste forretningsdag
Lokalisering Belgien, Østrig, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Nederlandene, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien
Designet for ThinkPad Tablet 1838, 1839

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid Næste forretningsdag
Lokalisering Belgien, Østrig, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Nederlandene, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien
Service & Support 2 år x garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - on-site - responstid: næste forretningsdag
Designet for Lenovo ThinkPad Tablet 1838, 1839

Information technology is critical to the majority of businesses nowadays. It continues to evolve rapidly, leading to an ever-increasing complexity of customer computing environments, so the need for responsive technical support of all kinds is greater than ever. To address this need, the ThinkPlus service has been created to meet specific customer requirements, protecting their technology investments and minimizing system downtime.
Parts and labor repair coverage where labor is provided on-site at your place of business. If Lenovo determines your product problem is covered by the product warranty and cannot be resolved over the telephone, a technician will be dispatched to arrive on-site, typically the next business day. Service is available during Lenovo's normal in-country business hours. Calls received after 4:00pm local time will require an additional business day for service dispatch.