Lenovo e-ServicePac for Support Line for VMware on System x Gold - teknisk understøtning - for VMware Foundation product group - 1 år

Producent: Lenovo
Produkt nr: 51J8569
Varenummer: F646864
billigst-pricerunner
Producent: Lenovo
Produkt nr: 51J8569
Varenummer: F646864

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Lenovo
Produkt nr: 51J8569
Varenummer: F646864

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Lenovo e-ServicePac for Support Line for VMware on System x Gold - teknisk understøtning - for VMware Foundation product group - 1 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 2 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel VMware Foundation product group
Antal licenser 2 stik

Produktdatablad

Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 2 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel VMware Foundation product group
Antal licenser 2 stik
Service & Support Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 8 timer pr. dag (09:00 - 17:00) / mandag-fredag

To help maximize your investment in technology, your business needs access to a wide variety of specialized support resources. In response to this need, IBM has developed the ServicePac family of service offerings.
IBM ServicePac is a family of convenient, pre-packaged, part-numbered services that are easy-to-use, affordable, and available in a variety of configurations designed to meet the needs of businesses of all sizes. Each pre-packaged offering comes complete with a well-defined scope of services, including service hours, response times, and service agreement terms and conditions.