Transportskade

Er der buler i pakken?

Vi pakker forsendelserne ind, så de burde kunne modstå lidt knubs. Skulle der mod forventning være sket en skade på pakken, kan du herunder læse om, hvad du skal gøre. Husk at alle transportskader skal meldes til fragtfirmaet, ellers kan der ikke søges erstatning.

Transportskade GLS:

Hvis der er synlige skader på pakken, f.eks. et hul i kassen, kan du nægte at modtage pakken. GLS returnerer herefter pakken til depotet og informerer afsenderen om klagen. Kontakt eventuelt GLS' kundeservice.

Hvis pakkens indhold er beskadiget, skal du straks sende mail til Føniks A/S.

I mailen skal der være ordrenummer og billeder af pakken – både af emballagen og skaden.

Ved ikke-synlig beskadigelse skal reklamation ske til Føniks A/S inden 5 dage fra modtagelsen.

Der skal også oplyses telefonnummer, samt hvor og hvornår GLS/Bring kan afhente pakken på din adresse.

Transportskade Bring:

Hvis der er synlige skader på pakken, f.eks. et hul i kassen, skal du hurtigst muligt kontakte Brings kundeservice. Herefter hjælper Bring dig med, hvad du skal gøre.

Hvis pakkens indhold er beskadiget, skal du straks sende mail til Føniks A/S.

I mailen skal der være ordrenummer og billeder af pakken – både af emballagen og skaden.

Ved ikke-synlig beskadigelse skal reklamation ske til Føniks A/S inden 5 dage fra modtagelsen.

Der skal også oplyses telefonnummer, samt hvor og hvornår GLS/Bring kan afhente pakken på din adresse.

Du kan kontakte fragtfirmaerne på følgende telefonnumre:

Bring på telefon 70 28 60 70.

GLS Danmark på telefon 76 33 12 59.

Kontakt også Føniks Computer og fortæl om der er noget, vi kan hjælpe med.
Telefonnummer: 70 60 60 64 eller e-mail: kontakt@fcomputer.dk