JBoss BPM Suite with Management - premiumabonnement (1 år) - 16 kerner

Producent: Red Hat
Produkt nr: MW2495663
Varenummer: F21591521
billigst-pricerunner

(Automatisk oversat) Red Hat JBoss BPM Suite er en open source-processtyringssuite, der kombinerer Business Process Management og Business Rules Management og gør det muligt for forretnings- og IT-brugere at oprette, administrere, validere og implementere forretningsprocesser og -regler.

Producent: Red Hat
Produkt nr: MW2495663
Varenummer: F21591521

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Red Hat
Produkt nr: MW2495663
Varenummer: F21591521

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse JBoss BPM Suite with Management - premiumabonnement (1 år) - 16 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 1 år
Kategori Kontorprogrammer - projekter/proces
Antal licenser 16 kerner
Service & Support Opdatering af nye udgaver

Produktdatablad

Kategori Kontorprogrammer - projekter/proces
Produkttype Premiumabonnement - 1 år
Antal licenser 16 kerner
Type Opdatering af nye udgaver - 1 år ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 1 arbejdstime - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 1 forretningsdag - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 2 forretningsdage - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4 ¦ Web support - 1 år - responstid: 1 arbejdstime - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 1 ¦ Web support - 1 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 1 år - responstid: 1 forretningsdag - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Web support - 1 år - responstid: 2 forretningsdage - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4