Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery) - premiumabonnement - 1 kontaktpar

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00156F3
Varenummer: F21481805
billigst-pricerunner

Løft din forretning til nye højder med Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery) premiumabonnement. Med dette enestående produkt kan du sikre et effektivt og pålideligt SAP-miljø og optimere din virksomheds digitale landskab.

Oplev fordelene ved dette premiumabonnement og få adgang til den bedste løsning til disaster recovery i din virtuelle datacenterinfrastruktur. Med Red Hat Enterprise Linux får du et pålideligt og sikkert operativsystem, der er specielt udviklet til SAP-applikationer. Uanset om du kører store transaktioner eller behandler enorme datamængder, vil dette abonnement sikre, at din SAP-applikation altid kører problemfrit og med minimal nedetid.

Forbedr din virksomheds effektivitet og produktivitet med dette premiumabonnement. Med Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery) kan du nemt opsætte og administrere dit SAP-miljø samt overvåge og sikre din virtuelle infrastruktur. Med de avancerede redskaber og funktioner, der er tilgængelige, kan du reagere hurtigt på eventuelle problemer, optimere ydeevnen og sikre en enestående brugeroplevelse.

Spar tid og omkostninger ved at vælge dette premiumabonnement. Red Hat Enterprise Linux er kendt for sin bemærkelsesværdige fleksibilitet, skalerbarhed og sikkerhed. Ved at investere i dette abonnement kan du undgå uforudsete udgifter og spare penge på lang sigt. Med en pålidelig disaster recovery-løsning kan du minimere risikoen for tab af data og downtime, hvilket betyder, at du kan fokusere på at vækste din forretning i stedet for at bekymre dig om tekniske problemer.

Dette premiumabonnement indeholder også en kontakt par licens, som giver dig mulighed for at samarbejde og drage fordel af Red Hats ekspertise og support. Vores hold af erfarne teknikere og konsulenter er altid klar til at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål eller udfordringer, du måtte stå over for. Med denne licens kan du være sikker på, at du altid får den hjælp, du har brug for til at få mest muligt ud af dit SAP-miljø.

Gør din virksomhed mere konkurrencedygtig, effektiv og sikker med Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery) premiumabonnement. Få mest muligt ud af dit SAP-miljø og lad os tage os af teknologien, så du kan fokusere på at drive din forretning fremad. Skynd dig at få fat i dette enestående produkt og oplev fordelene i dag!

Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00156F3
Varenummer: F21481805

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Red Hat
Produkt nr: RH00156F3
Varenummer: F21481805

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery) - premiumabonnement - 1 kontaktpar
Operativsystem Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery)
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Licenstype 1 kontaktpar
Service & Support Opdatering af nye udgaver

Produktdatablad

Operativsystem Red Hat Enterprise Linux for SAP Application Virtual Datacenters (Disaster Recovery)
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Licenstype 1 kontaktpar
Type Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4 ¦ Web support - 3 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Web support - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 3 år - responstid: 4 arbejdstimer - tilgængelighed: forretningstimer - alvorlighedsniveau 3 ¦ Web support - 3 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgængelighed: forretningstimer - sværhedsgrad 4