HPE Proactive Care Call-To-Repair Service - support opgradering - 4 år - on-site

Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: HB4L9E
Varenummer: F17207796
billigst-pricerunner
Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: HB4L9E
Varenummer: F17207796

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: HB4L9E
Varenummer: F17207796

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Proactive Care Call-To-Repair Service - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Reparationstid 6 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Designet for ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry, DL325 Gen10 Performance

Produktdatablad

Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Reparationstid 6 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - reparationstid: 6 timer (distance fra kunderlokation - 80 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - reparationstid: 8 timer (distance fra kunderlokation - 160 km) - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 4 år ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 4 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 4 år ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Designet for HPE ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry, DL325 Gen10 Performance

HP Proactive Care Service (Proactive Care) offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and operation of your converged infrastructure to achieve better business outcomes. In a complex converged and virtualized environment, many components need to work together effectively. Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing enhanced support that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks (SANs), and networks.