(Automatisk oversat) HP Foundation Care Service (HP Foundation Care) er sammensat af omfattende hardware- og softwaretjenester, der sigter mod at øge tilgængeligheden af din IT-infrastruktur. HP's tekniske ressourcer samarbejder med dit IT-team for at hjælpe dig med at løse hardware- og softwareproblemer med HP og udvalgte tredjepartsprodukter. For hardwareprodukter, der er dækket af HP Foundation Care, inkluderer tjenesten ekstern diagnose og support samt hardware-reparation på stedet, hvis det er nødvendigt at løse et problem. For kvalificerede HP-hardwareprodukter kan denne service også omfatte Grundlæggende Softwaresupport og Samarbejdende opkaldsstyring for udvalgt ikke-HP-software. For softwareprodukter, der er dækket af HP Foundation Care, tilbyder HP ekstern teknisk support og adgang til softwareopdateringer og programrettelser. HP frigiver opdateringer til software og referencehåndbøger, så snart de stilles til rådighed for udvalgte HP-understøttede softwareprodukter til hvert system, processor, processorkerne og slutbruger, som tilladt af HP eller den originale producentens softwarelicens. Opdateringer til udvalgte HP-understøttede tredjepartssoftwareprodukter er inkluderet, da de stilles til rådighed fra den originale softwareproducent. Derudover giver HP Foundation Care elektronisk adgang til relaterede produkt- og supportoplysninger, hvilket gør det muligt for ethvert medlem af dit IT-personale at finde disse kommercielt tilgængelige vigtige oplysninger. For tredjepartsprodukter er adgang afhængig af tilgængelighed af information fra den originale producent. Du kan vælge mellem et sæt reaktive støtteniveauer for at imødekomme dine forretnings- og driftsmæssige behov.