Produktbeskrivelse
|
HPE Foundation Care 24x7 Service - support opgradering - 3 år - on-site
|
Type
|
Support opgradering
|
Service inkluderet
|
Reservedele og arbejdskraft
|
Placering
|
On-site
|
Totale kontraktperiode
|
3 år
|
Svartid
|
4 timer
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Designet for
|
ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Reservedele og arbejdskraft |
Placering |
On-site |
Totale kontraktperiode |
3 år |
Svartid |
4 timer |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Service & Support |
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år |
Designet for |
HPE ProLiant DL325 Gen10, DL325 Gen10 Entry |
HPE Foundation Care 24x7 Service — offers 24x7 service, including on Hewlett Packard Enterprise holidays, with a four-hour on-site response time for hardware and a two-hour response time for software.