HPE Software Technical Support - teknisk understøtning - for HPE ProCurve Manager Plus - 3 år

Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: UQ116E
Varenummer: F3013693
billigst-pricerunner
Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: UQ116E
Varenummer: F3013693

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Hewlett-Packard
Produkt nr: UQ116E
Varenummer: F3013693

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse HPE Software Technical Support - teknisk understøtning - for HPE ProCurve Manager Plus - 3 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Softwaretitel HPE ProCurve Manager Plus
Version 3.0
Antal licenser 50 enheder

Produktdatablad

Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Softwaretitel HPE ProCurve Manager Plus
Version 3.0
Antal licenser 50 enheder
Service & Support Telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Fax-on demand - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ E-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år ¦ Web knowledge base adgang - 3 år

HPE Software Technical Support provides comprehensive remote software support services for Hewlett Packard Enterprise software products and selected third-party software products. With HPE Software Technical Support, your IT staff receives fast and reliable access to HPE Global Support Centers. Hewlett Packard Enterprise technical resources work with your IT team to provide advice on software features and use, help with problem diagnosis and resolution, and identify software defects. This service also provides electronic access to comprehensive support information, allowing any member of your IT staff to locate essential product and support information.