Fujitsu Support Pack On-Site Service

Fujitsu Support Pack On-Site Service support opgradering - 5 år - on-site

Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GB5S20Z00ATSV2
EAN: 4059595014875
Varenummer: F21381880
support opgradering - 5 år - on-site

(Automatisk oversat) On-site servicekunde logger et opkald med help desk over telefon. Supportteknikerne vil forsøge at løse problemet ved hjælp af fjerndiagnosticering eller direkte over telefon. Hvis dette ikke er muligt, eller når processen fremhæver, at en bestemt komponent i hardwaren skal udskiftes, sendes en Fujitsu Technology Solutions servicepartner til kundens websted, der ankommer inden for den aftalte servicetid. Reparationen afsluttes hos kunden. Kunden betaler intet mere.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
4.377,- DKK
(3.501,60 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GB5S20Z00ATSV2
EAN: 4059595014875
Varenummer: F21381880
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Designet for PRIMERGY CX1640 M1, CX2550 M2, CX2550 M2 Liquid Cooling, CX2570 M2
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjernovervågning - 5 år ¦ Teknisk understøttelse - web support - 5 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Designet for Fujitsu PRIMERGY CX1640 M1, CX2550 M2, CX2550 M2 Liquid Cooling, CX2570 M2
☃️ Info om COVID-19 restriktioner ☃️