Fujitsu Support Pack On-Site Service

Fujitsu Support Pack On-Site Service support opgradering - 4 år - on-site

Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GD43I3300DEST2
Varenummer: F17085708
support opgradering - 4 år - on-site

(Automatisk oversat) On-site servicekunde logger et opkald med help desk over telefon. Supportteknikerne vil forsøge at løse problemet ved hjælp af fjerndiagnosticering eller direkte over telefon. Hvis dette ikke er muligt, eller når processen fremhæver, at en bestemt komponent i hardwaren skal udskiftes, sendes en Fujitsu Technology Solutions servicepartner til kundens websted, der ankommer inden for den aftalte servicetid. Reparationen afsluttes hos kunden. Kunden betaler intet mere.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 4-5 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
113.513,- DKK
(90.810,40 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 4-5 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GD43I3300DEST2
Varenummer: F17085708
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Reparationstid 4 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Tildækkdede konfigurationer Extension Superior
Bundtet med System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Designet for ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 600 S3
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Reparationstid 4 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Tildækkdede konfigurationer Extension Superior
Bundtet med System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - reparationstid: 4 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 4 år ¦ Teknisk understøttelse - web support - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - forebygende vedligeholdelse - 4 år - 2 tilfælde pr. år
Designet for Fujitsu ETERNUS DX 100 S3, 200 S3, 600 S3
☃️ Info om COVID-19 restriktioner ☃️