Fujitsu Support Pack On-Site Service

Fujitsu Support Pack On-Site Service support opgradering - 4 år - on-site

Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GD4260200DESV2
EAN: 4059595002087
Varenummer: F17095865
support opgradering - 4 år - on-site

(Automatisk oversat) On-site servicekunde logger et opkald med help desk over telefon. Supportteknikerne vil forsøge at løse problemet ved hjælp af fjerndiagnosticering eller direkte over telefon. Hvis dette ikke er muligt, eller når processen fremhæver, at en bestemt komponent i hardwaren skal udskiftes, sendes en Fujitsu Technology Solutions servicepartner til kundens websted, der ankommer inden for den aftalte servicetid. Reparationen afsluttes hos kunden. Kunden betaler intet mere.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 4-5 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
16.790,- DKK
(13.432,00 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 4-5 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Fujitsu
Produktnummer: FSP:GD4260200DESV2
EAN: 4059595002087
Varenummer: F17095865
Produktbeskrivelse Fujitsu Support Pack On-Site Service - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid 4 timer
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Bundtet med System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Designet for PRIMERGY CX1640 M1, CX2550 M2, CX2550 M4, CX2550 M5, CX2560 M4, CX2560 M5, CX2570 M2, CX2570 M4, RX2520 M4, RX2520 M5, RX2530 M4, RX2530 M5, RX2540 M4, RX2540 M5, TX2550 M4, TX2550 M5
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid 4 timer
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype Skal købes inden for 90 dage af produktkøb
Bundtet med System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 4 år ¦ Teknisk understøttelse - web support - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - forebygende vedligeholdelse - 4 år - 1 tilfælde pr. år
Designet for Fujitsu PRIMERGY CX1640 M1, CX2550 M2, CX2550 M2 Liquid Cooling, CX2550 M4, CX2550 M4 liquid cooling, CX2550 M5, CX2560 M4 air cooling, CX2560 M4 liquid cooling, CX2560 M5, CX2570 M2, CX2570 M4 PCI air cooling, CX2570 M4 SXM2 liquid cooling, RX2520 M4, RX2520 M5, RX2530 M4, RX2530 M4 Liquid Cooling, RX2530 M5, RX2530 M5 Liquid Cooling, RX2540 M4, RX2540 M5, TX2550 M4, TX2550 M5
Rentefri finansiering

(0% rente - 39 DKK i gebyr pr. md.)

Læs vilkår
Løbetid:
Pr. måned KUN:
ÅOP: 9000.1%
Låneomkostninger:
Samlet tilbagebetalingsbeløb:
Finansiering vælges som betalingsmetode når du gennemfører din bestilling. Papirløs godkendelse med NemID.
Express Bank
☃️ Info om COVID-19 restriktioner ☃️