Produktbeskrivelse
|
Electronic HP Care Pack Software Technical Support - teknisk understøtning - for HP Imaging and Printing Security Center - 3 år
|
Service & Support
|
Teknisk understøtning
|
Service inkluderet
|
Telefonrådgivning
|
Totale kontraktperiode
|
3 år
|
Servicen er åben
|
9 timer om dagen / 5 dage om ugen
|
Softwaretitel
|
HP Imaging and Printing Security Center
|
Antal licenser
|
5000 enheder
|
Designet for
|
JetAdvantage Security Manager
|
Produktdatablad |
|
Type |
Teknisk understøtning |
Service inkluderet |
Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode |
3 år |
Servicen er åben |
9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Softwaretitel |
HP Imaging and Printing Security Center |
Antal licenser |
5000 enheder |
Service & Support |
Telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ E-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Fax-on demand - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Web knowledge base adgang - 3 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 3 år |
Designet for |
HP JetAdvantage Security Manager |
HP teknisk softwaresupport tilbyder omfattende services og omkostningsbesparende opdateringer, så du kan øge performance og tilgængelighed for software fra HP og andre førende leverandører.
I normal åbningstid på hverdage giver denne HP Care Pack service din it-afdeling direkte adgang til HP's IT Response Center. Erfarne Response Center teknikere giver gode råd i forbindelse med software-features og brug, problemdiagnosticering og -løsning samt identifikation af softwaredefekter. Alle dine it-medarbejdere har elektronisk adgang til vigtige produkt- og supportoplysninger.
Endvidere får du softwareopdateringer med betydelige abonnementsbesparelser. Disse opdateringer omfatter nye versioner af HP softwareprodukter og udvalgte softwareprodukter fra tredjepart, patches og dokumentation samt licens til at bruge disse versioner.