Dell 3Y NBD > 5Y NBD

Dell 3Y NBD > 5Y NBD [3Y Service næste arbejdsdag] > [5Y Service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - 4. og 5. år - on-site

Producent: DELL
Produkt nr.: PER730_1535
Varenummer: F17103071
[3Y Service næste arbejdsdag] > [5Y Service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - 4. og 5. år - on-site
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
3.587,- DKK
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3 hverdage
Mere info
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: DELL
Produkt nr.: PER730_1535
Varenummer: F17103071
Produktbeskrivelse Dell 3Y NBD > 5Y NBD - [3Y Service næste arbejdsdag] > [5Y Service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - 4. og 5. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for PowerEdge R730
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 8 timer pr. dag (09:00 - 17:00) / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - web support - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 2 år
Designet for Dell PowerEdge R730

Dells basisgaranti omfatter reparation eller udskiftning grundet produktionsdefekter. Med onsite-service efter fjerndiagnosticering ankommer en supporttekniker til stedet, normalt inden for 1-2 hverdage, hvis Dells tekniske eksperter vurderer, at situationen ikke kan løses via fjernadgang. Det er support, når du har brug for det, hvor du har brug for det - praktisk for dig.
Dell anbefaler ProSupport - Hvis du har brug for mere end support i arbejdstiden, skal du overveje at opgradere til ProSupport.
Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell EMC's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.

Rentefri finansiering

(0% rente - 39 DKK i gebyr pr. md.)

Læs vilkår
Løbetid:
Pr. måned KUN:
ÅOP: 9000.1%
Låneomkostninger:
Finansiering vælges som betalings metode når du gennemfører din bestilling. Papirløs godkendelse med NemID.
Ekspresbank