Produktbeskrivelse
|
Dell Opgrader fra 1 År Collect & Return til 3 År ProSupport Plus - support opgradering - 3 år - on-site
|
Type
|
Support opgradering
|
Service inkluderet
|
Reservedele og arbejdskraft
|
Placering
|
On-site
|
Totale kontraktperiode
|
3 år
|
Svartid
|
Næste forretningsdag
|
Servicen er åben
|
10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
|
Designet for
|
XPS 12 (9Q33), 13 (9333), 13 (9343), 13 9350, 13 9360, 13 9365 2-in-1, 15 (9530), 15 9550, 15 9560, 15 9570
|
Produktdatablad |
|
Service inkluderet |
Reservedele og arbejdskraft |
Placering |
On-site |
Totale kontraktperiode |
3 år |
Svartid |
Næste forretningsdag |
Servicen er åben |
10 timer om dagen/ 5 dage om ugen |
Service & Support |
Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag |
Designet for |
Dell XPS 12 (9Q33), 13 (9333), 13 (9343), 13 9350, 13 9360, 13 9365 2-in-1, 15 (9530), 15 9550, 15 9560, 15 9570 |
ProSupport Plus er Dells mest omfattende supportservice og kombinerer 24x7 prioritetsadgang til kvalificeret support, dækning af uheld, bevarelse af harddisk, onsite-service næste arbejdsdag efter fjerndiagnosticering samt proaktiv overvågning for automatisk problemidentifikation og -notifikation. Det sikrer, at hardware og software kører uden problemer, så du kan fokusere på det, der er vigtigt.
Tilgængeligheden af og vilkårene for Dell EMC's services varierer efter område og produkt. Kontakt en salgsmedarbejder for at få flere oplysninger.