Cisco Small Business SPA 303

Cisco Small Business SPA 303 VoIP-telefon

Producent: Cisco
Produktnummer: SPA303-G2
EAN: 882658345364
Varenummer: 145402
VoIP-telefon
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 5-6 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
681,- DKK
(544,80 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 5-6 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Cisco
Produktnummer: SPA303-G2
EAN: 882658345364
Varenummer: 145402
Produktbeskrivelse Cisco Small Business SPA 303 - VoIP-telefon
Produkttype VoIP-telefon
Hovedfunktioner Understøttet multi-VoIP-protokol, integreret Ethernet-switch
VoIP-protokoller SIP, SIP v2, SPCP
Voice Codecs G.722, G.729ab, G.711u, G.711a, G.726
Linier understøttet Multilinje
Højttalertelefon Ja
Id for kaldende nummer Ja
Med voice-mail Ja
Opkaldsservice Voice Mail, Opkalds-ID, Opkald venter, Videresend opkald, Transfer opkald, Sæt opkald på vent
Automatisk genopkald Ja
Med speed-dial 8
Hukommelse for mistet opkald 60
Skærm LCD-skærm - monokrom
Antal netværksporte 2 x Ethernet 10Base-T/100Base-TX
Lokalisering Europa
Producentgaranti 1 års garanti
Designet for P/N: UC320W-FXO-K9
Produkttype VoIP-telefon
Lokalisering Europa
Opkaldsservice Voice Mail, Opkalds-ID, Opkald venter, Videresend opkald, Transfer opkald, Sæt opkald på vent
Nummerskivetype Tastatur
Nummerskiveplacering Basis
Med telefonmøde Ja
Højttalertelefon Ja
Automatisk genopkald Ja
Menubetjening Ja
Funktionsknapper Telefonbesked-knap, telefonhøjttaler-knap, hovedtelefon-knap, lydløs-knap, holdknap
Lydstyrkekontrol Ja
Ringekontrol Ja
Ringtoner 10
Indikatorer Indikator at talemeddelelse banker på, højttalertelefonindikator, hovedsæt
Opgraderbar frmware Ja
Ekstrafunktioner Timerfunktion for samtale, indbygget klokke, Meddelelse på personsøger, automatisk genopkald
Ekstra egenskaber Opkald med røret på, musik i ventestilling, indbygget webserver
Hovedfunktioner Understøttet multi-VoIP-protokol, integreret Ethernet-switch
VoIP Ja
VoIP-protokoller SIP, SIP v2, SPCP
Voice Codecs G.722, G.729ab, G.711u, G.711a, G.726
Linier understøttet Multilinje
Servicekvalitet IEEE 802.1Q (VLAN), Differentiated Services (DiffServ), IEEE 802.1p, Type of Service (ToS)
IP adresse tildeling DHCP, statisk
Sikkerhed 256 bit AES
Netværksprotokoller IP, TCP, TFTP, UDP, ICMP, ARP, HTTP, DNS, HTTPS
Antal netværksporte 2 x Ethernet 10Base-T/100Base-TX
Stemmefunktioner Detektering af stemme (voice activity detection = VAD)
Netværksfunktioner Network Address Translation (NAT)
Telefonbogshukommelse 100 navne og numre
Hukommelse for mistet opkald 60
Hukommelse for drejede opkald 60
Log kapacitet for opkald 60 numre
Med speed-dial 8
Type LCD-skærm - monokrom
Lokalisering af visning Basis
Display opløsning 128 x 64 pixels
Tilslutninger Hovedsætjack / sub-mini telefon 2,5 mm
Medfølgende ledninger Netværkskabel
Udstyr inkluderet Stativ, strømadapter
Overensstemmelsesstandarder UL, FCC Part 15 B, A-Tick
Type Strømforsyningsadapter - ekstern
Bredde 22 cm
Dybde 3 cm
Højde 19.8 cm
Vægt 0.7 kg
Service & Support Begrænset garanti - 1 år
Designet for P/N: UC320W-FXO-K9

Based on SIP, the Cisco SPA303 3-line IP phone with 2-port switch helps ensure comprehensive interoperability with equipment from voice over IP (VoIP) infrastructure leaders, enabling service providers to quickly roll out competitive, feature-rich services to their customers. With hundreds of features and configurable service parameters, the Cisco SPA303 addresses the requirements of traditional business users while building on the advantages of IP telephony. Features such as easy station moves and shared line appearances are just some of the many advantages of the SPA303.
The Cisco SPA303 uses standard encryption protocols to perform highly secure remote provisioning and unobtrusive in-service software upgrades. Remote provisioning tools include detailed performance measurement and troubleshooting features, enabling network providers to deliver high-quality support to their subscribers. Remote provisioning also saves service providers the time and expense of managing, preloading, and reconfiguring customer premises equipment.