Cisco Partner Support Service

Cisco Partner Support Service support opgradering - 1 år - forsendelse

Producent: Cisco
Produktnummer: CON-PSRT-C9105AIE
Varenummer: F21772894
support opgradering - 1 år - forsendelse

(Automatisk oversat) Partner Support Service (PSS) giver kvalificerede Cisco-kanalpartnere værktøjerne og informationerne til at forbedre driftsstøttemargener eller opbygge en række supporttjenester, der hjælper med at udvide din forretning. Et samarbejde med PSS-køb købes af dig og leveres af dig, partneren, med støtte fra Cisco-serviceinfrastrukturen. Du, partneren, udvikler og implementerer tjenester baseret på både grundlæggende og smarte kapaciteter og har det primære ansvar for at yde support til dine slutbrugere under dit eget mærke af samarbejdstjeneste, aktiveret af PSS. Partner Support Service er struktureret til at muliggøre en trinvis implementering.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
  0 stk. Fjernlager
Forventet ved bestilling: 06-12-2021
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
370,- DKK
(296,00 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
  0 stk. Fjernlager
Forventet ved bestilling: 06-12-2021
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Cisco
Produktnummer: CON-PSRT-C9105AIE
Varenummer: F21772894
Produktbeskrivelse Cisco Partner Support Service - support opgradering - 1 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for P/N: C9105AXI-E
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Service & Support Garantiforlængelse - forudgående komponentudskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: NBD - tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - responstid: 4 t - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - responstid: 72 t - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag - alvorlighedsniveau 3 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - responstid: 96 t - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag - sværhedsgrad 4 ¦ Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 1 år ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 1 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 år ¦ Opdatering af angrebsdefinitioner - 1 år
Designet for P/N: C9105AXI-E