Barracuda Premium Support - teknisk understøtning - for Barracuda CloudGen Firewall for Microsoft Azure Level 1 - 1 måned

Producent: Barracuda
Produkt nr: BNGICAZ001A-P
Varenummer: F21027772
billigst-pricerunner

(Automatisk oversat) Barracuda Premium Support-abonnementet er designet til virksomhedskunder med Barracuda Spam og Virus Firewall Vx Enterprise Virtual Appliance. Premium Support tilbyder et højt niveau af teknisk understøttelse af døgnet rundt i missionskritiske miljøer.

Producent: Barracuda
Produkt nr: BNGICAZ001A-P
Varenummer: F21027772

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Barracuda
Produkt nr: BNGICAZ001A-P
Varenummer: F21027772

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Barracuda Premium Support - teknisk understøtning - for Barracuda CloudGen Firewall for Microsoft Azure Level 1 - 1 måned
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid 30 min.
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Lokalisering EMEA, International
Softwaretitel Barracuda CloudGen Firewall for Microsoft Azure Level 1

Produktdatablad

Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid 30 min.
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Lokalisering EMEA, International
Softwaretitel Barracuda CloudGen Firewall for Microsoft Azure Level 1
Installationstype Installeret lokalt
Service & Support Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 30 min. - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 2 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 8 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 3 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 24 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 4 ¦ E-mailkonsultation - 1 måned - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Web support - 1 måned - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Web knowledge base adgang - 1 måned ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 måned