Barracuda Premium Support

Barracuda Premium Support support opgradering - 1 måned - forsendelse

Producent: Barracuda
Produktnummer: BNGiF400p.F20-p
Varenummer: F21025976
support opgradering - 1 måned - forsendelse

(Automatisk oversat) Barracuda Premium Support sikrer, at en organisations netværk kører på sit højeste niveau ved at levere et højt niveau af 24x7 teknisk understøttelse af missionskritiske miljøer. Kunder vil drage fordel af en dedikeret kontoadministrator og et team af tekniske ingeniører, der giver hurtig løsning af højt prioriterede supportproblemer, hvilket sikrer, at udstyr opretholder kontinuerlig oppetid.

Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
2.039,- DKK
(1.631,20 ekskl. moms)
Lagerstatus:
  0 stk. København
  0 stk. Aarhus
+5 stk. Fjernlager
Leveringstid: 3-4 hverdage
Mere leveringsinfo
Gratis fragt med GLS til PakkeShop eller erhvervsadresse.
Producent: Barracuda
Produktnummer: BNGiF400p.F20-p
Varenummer: F21025976
Produktbeskrivelse Barracuda Premium Support - support opgradering - 1 måned - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid Næste forretningsdag
Designet for P/N: BNGIF400P.F20
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 måned
Svartid Næste forretningsdag
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 1 måned - forsendelse - responstid: NBD ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 30 min. - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 1 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 2 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 8 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 3 ¦ Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 24 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - prioritet 4 ¦ Teknisk understøttelse - e-mailkonsultation - 1 måned - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Teknisk understøttelse - web support - 1 måned - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Understøttelse af produktinform - web knowledge base adgang - 1 måned ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 måned
Designet for P/N: BNGIF400P.F20
☃️ Info om COVID-19 restriktioner ☃️