Produktbeskrivelse
|
Arista A-Care 4-Hour Software Service - teknisk understøtning - 1 måned
|
Service & Support
|
Teknisk understøtning
|
Service inkluderet
|
Telefonrådgivning
|
Totale kontraktperiode
|
1 måned
|
Svartid
|
4 timer
|
Servicen er åben
|
24 timer om dagen / 7 dage om ugen
|
Lokalisering
|
Europa
|
Licensprisfastsættelse
|
Fabriksintegreret
|
Produktdatablad |
|
Type |
Teknisk understøtning |
Service inkluderet |
Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode |
1 måned |
Svartid |
4 timer |
Servicen er åben |
24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Lokalisering |
Europa |
Licensprisfastsættelse |
Fabriksintegreret |
Service & Support |
Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 4 timer tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ Telefonrådgivning - 1 måned - responstid: 1 dag tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ E-mailkonsultation - 1 måned - responstid: 4 timer tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 1 ¦ E-mailkonsultation - 1 måned - responstid: 1 dag tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag - alvorlighedsniveau 2 ¦ Web support - 1 måned tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 måned |
Arista A-Care service offerings are designed to provide you with world-class support when you need it. Arista TAC engineers leverage years of industry experience and can complement your IT team with expertise on Arista products and technologies. A-Care service offerings provide 24x7x365 coverage with advance replacement options to minimize any network downtime. All A-Care Service options include unlimited access to bug fixes and software downloads.