AppleCare Protection Plan er en enestående, integreret service- og supportløsning, som udvider den gratis dækning på din Mac til tre år fra købsdatoen. Denne omfattende aftale inkluderer telefonisk hjælp fra eksperter, reparationer af skrivebordscomputere hos kunden, global reparationsservice, webbaserede supportressourcer og kraftfulde diagnoseværktøjer - alt sammen til en økonomisk pris. Vi anbefaler, at du køber AppleCare Protection Plan, når du køber dit Apple-system, så du kan drage fordel af den dækning, planen tilbyder. Tre års sikkerhed Hver eneste Mac leveres med 90 dages telefonisk support og et års servicedækning hos en autoriseret Apple Service-udbyder. Ved at købe AppleCare Protection Plan sammen med din Mac kan du udvide din dækningsperiode til tre år fra købsdatoen. Omfattende dækning AppleCare Protection Plan dækker din Mac og et AirPort-kort eller et AirPort Extreme-kort, en AirPort Express- eller AirPort Extreme-base og Apple RAM, som bruges med din Mac. Mac mini-, Power Mac-, MacBook Pro- og PowerBook-kunder kan også indskrive en Apple-skærm til dækning, såfremt Mac'en og skærmen er købt sammen. Et nummer, du kan ringe til for at få hjælp Få direkte telefonisk adgang til Apples egen tekniske supportgruppe - de mennesker, der kender dit system bedst. Eftersom Apple fremstiller computeren, operativsystemet og mange af de indbyggede programmer, er Mac et fuldstændigt integreret system. Blot et enkelt telefonopkald kan betyde løsningen på de fleste problemer med din Mac, fordi AppleCare-repræsentanter kan hjælpe med fejlfinding i Apple-hardware, Mac-operativsystemer og mange Apple-programmer som f.eks. iLife, iWork, iChat AV, Mail, Safari, iCal, iSync, AppleWorks og QuickTime. Praktiske reparationsmuligheder. AppleCare Protection Plan sikrer, at Apple-certificerede teknikere udfører reparationerne vha. originale Apple-dele. Med denne plan vil reservedele og arbejdskraft blive dækket i op til tre år fra den dato, hvor du købte din Apple-computer. Planen inkluderer reparationer af skrivebordscomputere hos kunden og global reparationsservice, hvilket kan være meget belejligt, hvis du rejser til udlandet.
AppleCare Protection Plan er en enestående, integreret service- og supportløsning, som udvider den gratis dækning på din Mac til tre år fra købsdatoen. Denne omfattende aftale inkluderer telefonisk hjælp fra eksperter, reparationer af skrivebordscomputere hos kunden, global reparationsservice, webbaserede supportressourcer og kraftfulde diagnoseværktøjer - alt sammen til en økonomisk pris. Vi anbefaler, at du køber AppleCare Protection Plan, når du køber dit Apple-system, så du kan drage fordel af den dækning, planen tilbyder. Tre års sikkerhed Hver eneste Mac leveres med 90 dages telefonisk support og et års servicedækning hos en autoriseret Apple Service-udbyder. Ved at købe AppleCare Protection Plan sammen med din Mac kan du udvide din dækningsperiode til tre år fra købsdatoen. Omfattende dækning AppleCare Protection Plan dækker din Mac og et AirPort-kort eller et AirPort Extreme-kort, en AirPort Express- eller AirPort Extreme-base og Apple RAM, som bruges med din Mac. Mac mini-, Power Mac-, MacBook Pro- og PowerBook-kunder kan også indskrive en Apple-skærm til dækning, såfremt Mac'en og skærmen er købt sammen. Et nummer, du kan ringe til for at få hjælp Få direkte telefonisk adgang til Apples egen tekniske supportgruppe - de mennesker, der kender dit system bedst. Eftersom Apple fremstiller computeren, operativsystemet og mange af de indbyggede programmer, er Mac et fuldstændigt integreret system. Blot et enkelt telefonopkald kan betyde løsningen på de fleste problemer med din Mac, fordi AppleCare-repræsentanter kan hjælpe med fejlfinding i Apple-hardware, Mac-operativsystemer og mange Apple-programmer som f.eks. iLife, iWork, iChat AV, Mail, Safari, iCal, iSync, AppleWorks og QuickTime. Praktiske reparationsmuligheder. AppleCare Protection Plan sikrer, at Apple-certificerede teknikere udfører reparationerne vha. originale Apple-dele. Med denne plan vil reservedele og arbejdskraft blive dækket i op til tre år fra den dato, hvor du købte din Apple-computer. Planen inkluderer reparationer af skrivebordscomputere hos kunden og global reparationsservice, hvilket kan være meget belejligt, hvis du rejser til udlandet.
AppleCare Protection Plan er en enestående, integreret service- og supportløsning, som udvider den gratis dækning på din Mac til tre år fra købsdatoen. Denne omfattende aftale inkluderer telefonisk hjælp fra eksperter, reparationer af skrivebordscomputere hos kunden, global reparationsservice, webbaserede supportressourcer og kraftfulde diagnoseværktøjer - alt sammen til en økonomisk pris. Vi anbefaler, at du køber AppleCare Protection Plan, når du køber dit Apple-system, så du kan drage fordel af den dækning, planen tilbyder. Tre års sikkerhed Hver eneste Mac leveres med 90 dages telefonisk support og et års servicedækning hos en autoriseret Apple Service-udbyder. Ved at købe AppleCare Protection Plan sammen med din Mac kan du udvide din dækningsperiode til tre år fra købsdatoen. Omfattende dækning AppleCare Protection Plan dækker din Mac og et AirPort-kort eller et AirPort Extreme-kort, en AirPort Express- eller AirPort Extreme-base og Apple RAM, som bruges med din Mac. Mac mini-, Power Mac-, MacBook Pro- og PowerBook-kunder kan også indskrive en Apple-skærm til dækning, såfremt Mac'en og skærmen er købt sammen. Et nummer, du kan ringe til for at få hjælp Få direkte telefonisk adgang til Apples egen tekniske supportgruppe - de mennesker, der kender dit system bedst. Eftersom Apple fremstiller computeren, operativsystemet og mange af de indbyggede programmer, er Mac et fuldstændigt integreret system. Blot et enkelt telefonopkald kan betyde løsningen på de fleste problemer med din Mac, fordi AppleCare-repræsentanter kan hjælpe med fejlfinding i Apple-hardware, Mac-operativsystemer og mange Apple-programmer som f.eks. iLife, iWork, iChat AV, Mail, Safari, iCal, iSync, AppleWorks og QuickTime. Praktiske reparationsmuligheder. AppleCare Protection Plan sikrer, at Apple-certificerede teknikere udfører reparationerne vha. originale Apple-dele. Med denne plan vil reservedele og arbejdskraft blive dækket i op til tre år fra den dato, hvor du købte din Apple-computer. Planen inkluderer reparationer af skrivebordscomputere hos kunden og global reparationsservice, hvilket kan være meget belejligt, hvis du rejser til udlandet.
AppleCare Protection Plan - support opgradering - 2 år
Type
Support opgradering
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode
2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Lokalisering
Dansk / Danmark
Designet for
TV (2. generation, 3. generation)
Produktdatablad
Service inkluderet
Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode
2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Lokalisering
Dansk / Danmark
Service & Support
2 år x teknisk understøttelse - web knowledge base adgang ¦ 2 år x teknisk understøttelse - telefonrådgivning ¦ 2 år x garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft