Zebra Technical and Software Support - teknisk support (forlængelse) - for TekSpeech Pro Connector - 1 år

Producent: Zebra Technologies
Produkt nr: Z1W5-TEKSP3-1000
Varenummer: F2959593
billigst-pricerunner
Producent: Zebra Technologies
Produkt nr: Z1W5-TEKSP3-1000
Varenummer: F2959593

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået.
Kontakt evt. kundeservice for et alternativ.}
Producent: Zebra Technologies
Produkt nr: Z1W5-TEKSP3-1000
Varenummer: F2959593

Varen kan pt. ikke skaffes eller er udgået. Kontakt evt. kundeservice for et alternativ


Billigste fragt 0,00 kr.

Gratis fragt

(Gælder op til 20 kg)

Læs mere her
Produktbeskrivelse Zebra Technical and Software Support - teknisk support (forlængelse) - for TekSpeech Pro Connector - 1 år
Service & Support Teknisk support (forlængelse)
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel TekSpeech Pro Connector
Antal licenser Op til 10 terminaler
Licens Detaljer Skal købes efter 30 dage fra produktkøb

Produktdatablad

Type Teknisk support (forlængelse)
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Softwaretitel TekSpeech Pro Connector
Installationstype Installeret lokalt
Antal licenser Op til 10 terminaler
Licens Detaljer Skal købes efter 30 dage fra produktkøb
Service & Support Telefonrådgivning - 1 år - responstid: 4 timer - tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ E-mailkonsultation - 1 år - responstid: 4 timer - tilgængelighed: 8 timer pr. dag / mandag-fredag ¦ Web knowledge base adgang - 1 år ¦ Opdatering af nye udgaver - 1 år

Companies rely more and more on technology to support their business-critical operations. This technology is also constantly evolving, which can impact the performance of your crucial assets. Changes or updates to software, to network connectivity or even to your desktops can unexpectedly affect the operation of your wireless scanners and mobile computers.
Zebra's Technical and Software Support (TSS) service provides successful resolution of all your technical support needs with fast response times, well-defined service levels, advanced diagnostic tools, access to the software upgrades and speedy outreach to the technical resources of third-party vendors. This enables you to quickly fix performance issues, minimize potential downtime and optimize daily operations.